"Meillä on hyväntuulinen ja rento myymälä", toteaa Tomi Hämäläinen, toinen Puustelli Espoo Sellon yrittäjistä.

Toni Palmroos ja Tomi vetävät yhdessä Sellon Puustellia, mutta aivan yhtä tiiviisti tiimiin kuuluu myös suunnittelija ja myyjä Elina Kovanen. "Meidän pienorkesteri toimii loistavasti ja olemme täällä asiakasta varten kaikki kolme. " Parhaimmassa tapauksessa asiakas saa tullessaan kolme asiantuntijaa heti käyttöönsä ja me olemme kaikki kolme mukana projekteissa tavalla tai toisella. 

Toni ja Tomi tutustuivat ollessaan myyjinä Lohjan Puustellissa. Tomilla on rakennusmestarin paperit ja Tonilla oli entuudestaan yrittäjätausta. Lohjalta he siirtyivät Kirkkonummelle 2007 ja 2009 Espoon Sellon kauppakeskukseen.  Sellon myymälä on pieni verrattuna muihin Puustellin myymälöihin, mutta siellä on kaikki tarvittava. Yksi myymälän mallikeittiö on juuri menossa myyntiin ja uutta tulee tilalle. Vähän aikaa sitten myymälään pystytettiin yksi uusi keittiö vahvaan niin sanottuun scandinavian -tyyliin. "Tästä tuli ihan vahingossa Suomi 100 -henkinen puisine ovineen, järvensinisine seinineen ja vetimetkin ovat perinteistä 50-luvun vedinmallia. "

95% Sellon myymälän asiakkaista ovat valmiita suosittelemaan myymälää muille. Remonttikohteet ovat 70 000 asukkaan suur-Leppävaaran alueella enimmäkseen kerros-, rivi- ja paritaloja. Alue on suht uusi. Suurin osa asunnoista on rakennettu 2000-luvulla, joten Sellon myymälässä ei olla pahemmin törmätty home- tai asbesti-ongelmiin. Alueen keittiöt alkavat olla tiensä päässä ja potentiaalia keittiöremonteille on selkeästi. Työn alla remontteja on keskinmäärin 3/viikko. Tomi ja Toni ovat huomanneet, että kaikista tyytyväisimpiä asiakkaat ovat silloin, kun koko huoneiston remontti hoidetaan Puustellin kautta. Usein, jos remontissa on monta ulkopuolista toimijaa, on aikatauluttaminen vaikeampaa. Jos  ulkopuolisen remonttipalvelun kanssa tulee hankaluuksia, se helposti heijastuu asiakkaan kokonaistyytyväisyyteen. "Me haluamme kantaa vastuun kokonaisuudesta".

Haastattelun aikana puhelin soi taukoamatta ja sisään astuu asiakas, joka ensin sanoo haluavansa vain katsella, eikä tarvitse esittelyä. Tämäkin asiakas oli tullut Tonin asiakkaan suosituksesta tutustumaan Sellon myymälään. Lopulta hän  poistui myymälästä tyytyväisenä, iso nivaska esitteitä mukanaan. Remontti oli vasta harkinnassa, sillä keittiö on hajoamassa käsiin. Eilen uunista oli irronnut kahva. 

Sellon myymälässä tuntuu tosiaan vallitsevan hyvä yhteishenki ja se heijastuu suoraan palveluun. Puustellin Sellon työntekijöillä on tapana valmistaa myymälässä lounasta kolme kertaa viikossa. Jokaisella on siis viikossa yksi kokkausvuoro. Kysyttäessä, kuka kokkaa parhaiten, Tomi sanoo, että kaikki kokkaavat yhtä hyvin. Jokaisella on vain oma tyyli. Kokkailu- ja ruokakuvia on jaettu Facebook-sivuillakin. Mikäs sen luontevampaa kuin, että keittiöitä myyvässä myymälässä kokkaillaan yhdessä. Joskus kokkailuun osallistuvat asentajatkin. Rento tunnelma tarttuu asiakkaisiinkin ja yhtäkkiä, usein vakavana asiana pidetty keittiön hankinta, ei enää  tunnukaan niin totiselta touhulta. Sellon pienorkesteri siis toimii moitteettomasti.